Modalități de plată

Modalități de plată

Magazinul oferă următoarele modalități de plată:

  • Numerar la livrare – clientul achită produsele în momentul livrării.
  • Transfer bancar – clientul achită costul comenzii printr-un transfer bancar
Date transfer bancar: Voltamper Mobility SRL
BANCĂ:BCR
IBAN:RO42RNCB0301165027120001
BIC:RNCB RO BU
  • Metoda de plata cu cardul prin PlatiOnline

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.

Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele ecolivery.

Restituiri și plăți excedentare

În cazurile în care magazinul este obligat să ramburseze banii clientului plătiții de el /ea în contul magazinului, această returnare are loc în termen de maximum 14 zile lucrătoare.

În cazul în care clientul a efectuat plata prin card de credit, rambursarea se face pe cardul de credit, în decurs de 3-30 de zile de la acceptarea returului. În caz de numerar la livrare, sau atunci când, din motive independente de responsabilitatea Magazinului identificarea numărului de cont bancar din care a fost efectuata plata nu este posibila, rambursarea se va efectua in contul de client în Magazin (excedent) . Excedentul din contul Clientului va fi transferat in contul bancar al Clientului numai atunci când el / ea solicita acest lucru. Comanda este introdusa in Magazin prin formularul de contact sau în scris la adresa Magazinului.

Magazinul își rezervă dreptul de a verifica identitatea clientului care solicită rambursarea. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuarii restituirii în cazul în care clientul, în ciuda unei cereri trimise la adresa lui/ei de e-mail, nu a indicat contul bancar în care se face plata, sau în cazul în care nu furnizează magazinului toate datele necesare pentru a efectua plata. Magazinul nu este responsabil pentru eșecul sau întârzierea efectuarii restituirii în cazul în care o astfel de situație rezultă deoarece clientul a furnizat date cu caracter personal incorecte (nume, adresa) sau numărul de cont incorect.