Clătite din hrișcă

Distribuie:

Clătite din hrișcă

Rețeta de Ecolivery
Porții

3

porții
Timp preparare

5

minutes
Timp gătire

15

minutes

Fie că v-ați săturat de clătitele obișnuite, nu vreți să consumați gluten, sau vreți să optați pentru o opțiune mai sănătoasă, clătitele din hrișcă sunt o alegere excelentă. Hrișca este un aliment plin de nutrienți, fibre și proteine.

Mai multe despre hrișcă
Hrișca este o pseudocereală, deoarece utilizarea culinară a semințelor sale este aceeași cu a cerealelor, datorită compoziției de carbohidrați complecși.
Aceasta are un conținut ridicat de minerale și antioxidanți, având mai multe beneficii pentru sănătate. Hrișca conține o cantitate mai mare de proteine decât orezul. Conține aminoacizi esențiali, inclusiv lizină și arginină (esențiale pentru copii). Nu conține gluten, deci este sigură pentru persoanele cu alergie la gluten sau boală celiacă.

Ingrediente

  • 200 g hrișcă crudă

  • 2-3 linguri zahăr de cocos sau alt îndulcitor

  • 1 linguriță sare

  • 1 linguriță praf de copt sau bicarbonat de sodiu

  • 1 lingură oțet de mere

  • nuci, fructe, sirop pentru topping

Mod de preparare

  • Se spală hrișca și se pune la înmuiat peste noapte.
  • Scurgem și clătim hrișca.
  • Se pune hrișca la blender și se adaugă puțină apă (100-200 ml). Se mixează până la omogenizare.
  • Se adaugă restul ingredientelor și se mixează pentru 15-20 de secunde.
  • Folosiți o tigaie non-stick fără ulei sau adăugați puțin ulei. În tigaia încinsă se toarnă câte puțin din compoziție, în funcție de dimensiunea dorită. Fiecare clătită are nevoie în jur de 20-30 de sec, după care o întoarcem pe partea cealaltă. Acest timp poate fi diferit în funcție de tigaie, foc sau cantitatea compoziției.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *